mamablizniacza

mamablizniacza

piątek, 18 stycznia 2013

Zapraszamy na rozdanie/candy u nas na blogu i FB

Wczoraj znalazłam super książkę dla Timków. Pomyślałam, że wezmę dodatkowo dwie więcej i podzielę się z Wami. Książka inna, niezwykła. Taka jakie lubie i jakie lubią moje dzieci.










Do rozdania mamy dwie książki. Jedną wylosuje Timi, drugą Simi dla kogoś z Was. Kto chcę brać udział niech zostawi komentarz pod tym postem, musi też być obserwatorem naszego bloga lub/i lubić nas na FB. Fajnie jakbyście udostępnili u siebie na blogach lub na FB. Dzięki i zapraszam do zabawy. Czekamy na zgłoszenia do 01.02.2013 :))

33 komentarze:

  1. Zgłaszam się ! I zaraz udostępnię w konkursach na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. my tez sie zglaszamy... u nas na blogu "wisiala" do dzisiaj Twoja poprzednia rozdawajka...czas wymienic ;)
    pozdrowienia
    wkropka

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna lubię i obserwuję :)
    Gdyby jakimś cudem mnie wylosowano proszę o kontakt lilithbb@wp.pl
    bo 1.02 melduję się w szpitalu do CC :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)
    Zaraz udostępnię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się obowiązkowo! W poprzednim losowaniu nie miałam szczęścia, ale może teraz się uda :D
    Drugie zdjęcie zamieszczę jako banner :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzecz jasna, ze i my bierzemy udzial w takiej rozdawajce!
    PS banerek zaraz sie pojawi na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja sie zgłaszam . Wszystkie ksiązki sa uwielbiane przez moja córeczkę, więc jak mi sie poszczęci to na bank bedzie szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja też do kompletu. Może w tym roku szczęście się uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry, lubię, obserwuję, zgłaszam się;) Nasze łobuzerki również takie cudne publikacje uwielbiają;)
    Pozdrawiam,
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  10. W ogonku po książkę ustawić się muszę! :)

    Obserwuję od jakiegoś czasu, na FB własnie polubiłam jako Olga Kro :) Wstawię na dolny pasek bloga baner, ale jutro, ok? Bo teraz uciekam na domowy seans z mężem :))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. My jak zawsze zwarci i gotowi! ;)
    Pozdrawiamy! Iwona i Grześ :*

    OdpowiedzUsuń
  12. My również się zgłaszamy :D:D
    Na blogu zaraz się pojawi info :D
    pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zglaszam sie z cora. Na blogu zamiescilam juz linka. Pozdrawiam.
    Julia i Agata

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakim cudem mi to umknęło, to ja NIE WIEM....Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też się zgłaszam. uwielbiamy książki, a jak są jeszcze takie niezwykłe to tym bardziej :D
    Oczywiscie warunki spełnione no i zostawiam e-mial: lea_20@o2.pl chociaz i tak pewnie nie wygram.

    OdpowiedzUsuń
  16. książeczka wygląda wspaniale - bardzo bym chciała taką dla Janka - spróbujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. na ostatnia chwile wpadamy i my Qoopkowe Panienki :D i reka w goreeeee :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszamy się, fajnych książek nigdy dość!
    http://lassland4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. na ostatnią chwilę sie zgłaszamy!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem ogromna fanka ksiazeczek dla dzieci a wkrotce przydadza sie moim blizniakom :o)

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię, obserwuję, nie wiem czy zdążyłam ;)
    agaprzy6@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. PS zapraszam do zabawy u mnie :)
    http://zwyczajna-ambiguity.blogspot.com/2013/01/rob-to-z-radoscia-pedz-jak-wiatr-i-nie.html

    OdpowiedzUsuń