mamablizniacza

mamablizniacza

czwartek, 17 stycznia 2013

marble run - zrób to sam w domu:)

Nadszedł ten dzień aby wykorzystać pokłady rurek po ręcznikach papierowych:) i oto jest nasze domowe marble run. Cieszy się ogromnym powodzeniem u Timków. Polecam

Filmik klik

Najpierw pomalowaliśmy a potem powiedziałam M co chcę mniej więcej i M zrobił coś takiego:







Mam jeszcze kilka pomysłów na kuleczki marble niedługo zaprezentuje.
PS dziś byłam na mieście i kupiłam cudowną książkę Timkom - kupiłam też dodatkowo na rozdanie na blogu. Będzie jutro - zapraszam:)

16 komentarzy:

  1. Jesteś niezwykle, niezwykle pomysłowa! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie:*na jutro nowy pomysł na wykorzystanie rolek z papieru toaletowego:)

      Usuń
  2. bomba! muszę się zainspirować! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie bo moi dziś strasznie szaleli przy tym

      Usuń
  3. My kiedyś mieliśmy podobny tor zrobiony z samych plastikowych butelek i faktycznie Młody dłuuuuuugo tym się bawił ;) Nasz był przyklejony na półkę przeźroczystą taśmą.
    Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super!!! my mamy pomysł żeby zrobić Timkom na wiosne w ogrodzie coś takiego na wodę:))muszę zacząć jakieś fajne butelki zbierać:)

      Usuń
  4. O wow, swietny pomysl! Chyba musze zaczac zbierac rolki, bo jak sie domyslam zabawa byla przednia!
    PS London pop up do nas dotarl- Dzieeeeeki za inspiracje!!!! ksiazka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooo koniecznie... niedługo pojawią się nowe zabawy z użyciem tych kulek(mamy je z funciaka ihhihi) tyle, że małe są więc nadzór obowiązkowy nad dzieckiem mniejszym.
      PS no pop up jest super a widziałaś pare królewską w oknie podczas ślubu?
      PS2 ten pop up Lost and Found co u Was podpatrzyliśmy też uwielbiamy:)

      Usuń
  5. Rewelacja! Wyobrażam sobie ile było przy tym emocji i zachwytów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) przyznam się, że ja sama się troche tym bawiłam też;)

      Usuń
  6. Niech żyją papierowe rolki!
    Dziękuję za wizytę u mnie. Wpadnę na dłużej.
    Dziś szyłam strój rycerza, trochę owieczki, jutro skończę i druty wyginałam dla Anioła na niedzielę.
    Wpadnę jeszcze do kuchni dam dyspozycję Frani zmywani i spać . A jutro to wpadnę z kawką jak pozałatwiam poranne sraway.
    Uścicki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do Was często zaglądam tylko bardzo mało komentuje :)
      Ale masz super pomysły!
      Kiedy Ty tyle rzeczy dziś ogarnęłaś?

      Usuń
  7. chyba mnie zarazilas tymi wspanialymi zabawami dla dzieci
    musze skopiowac pare pomyslow dla Qoopki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i o to chodzi super!! dzieciaki uwielbiają takie tanie proste domowe zabawki. Fisher price'y leżą w kącie a rolki po papierze są rozchwytywane!!
      We wakacje zrobimy im takie na wodę na płocie w ogródku:)

      Usuń