mamablizniacza

mamablizniacza

niedziela, 6 stycznia 2013

gra planszowa dla dorosłych :)(fanów York'u;) )

Gry planszowe tak jak i książki zajmują ważne miejsce na naszych półkach. Nie ukrywam, że są to najbardziej lubiane rzeczy w domu. Cieszę się, że Timki zaraziły się graniem w gry planszowe. Codziennie(nie przesadzam) gramy w kilka gier. Ale do rzeczy dziś będzie o grze dla dorosłych. O grze Wikingów:) Tutaj można przeczytać o jej historii klik
M kupił tę grę w Yorku(dokładnie w Jorvik - centrum Wikingów) kilka lat temu. Zapomnieliśmy jednak o niej. Dopiero teraz wróciła do łask. Gra wciąga niesamowicie, trzeba się przy niej nieźle namyśleć.



Lubicie gry planszowe?Jakie polecacie dla dorosłych?
PS u nas jeszcze królują scrabble te po polsku i po angielsku 


14 komentarzy:

  1. Lubię gry, tylko nie mam kiedy grać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie z czasem różnie jest. My gramy jak dzieci idą spać a chodzą spać wcześnie koło 1930. W ciągu dnia gramy z nimi w ich gry:)

      Usuń
  2. Rummikub gramy w Polsce z moimi rodzicami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znałam, wygooglowałam - podoba mi się baaardzo. Widzę też, że jest wersja Junior ;>

      Usuń
  3. BYliśmy w Yorku daaaaawno temu ;) Piękne miejsce!

    W rumikub grała moja siostra i pamiętam że lubiła... ja nie znam ;/

    My aż tak często nie gramy ale na pewno dla dorosłych nada się Monopol albo eurobiznes a w połączeniu z dzieciakami może być twister :D czy spolszczony wygibajtus ;)
    No i oczywiśćie scrable :)
    A na samotne granie lub na zmianę - katamino ale to już wiesz ;)
    Jest jeszcze winomino - dla dwóch osób :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. winomino wygoogluje bo nie znam, katamino mam już na liście - niedługo urodziny chłopców więc będzie jak znalazł;)
      Monopol - faktycznie grałam kiedyś, kiedyś ale nie mamy - zapomniałam o nim.
      Twistera mamy i mamy inną jego odmianę przedstawie ją niedługo.
      Fajnie zrobić burzę mózgów ihihih:)

      Usuń
  4. pierwsze słyszę! to takie szachy???
    ja uwielbiam karty ale mąż nie cierpi grac w tysiąca :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie nie karciana :( a M zapalony do brydża itd;)
      Ta gra wygląda jak szachy ale to co innego. Jak znajdę chwilkę to pstryknę fotkę regułą gry i dorzucę do tego posta

      Usuń
  5. Nie znam tej gry. :-/ My grywamy w Scrabble, Abalone i K2.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta gra wygląda bardzo ciekawie. W ogóle bardzo wiele znalazałam tu u Was świetnych pomysłów na spędzenie czasu. Będę zaglądać z przyjemnością. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny. M. z blogu o poranku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Polecam Carcassonne :-) fajna gra. mamy tylko wersje podstawową ale podobno lepiej kupić od razu z dodatkami bo taniej wychodzi niz dokupywać resztę. pozdrowienia z Wieliczki:-)

      Usuń
    2. o prosze my też z małopolski:* tylko becnie UK od 5 lat:))
      Carcassonne nie znam na pewno sprawdzę, dzięki wielkie:*

      Usuń