mamablizniacza

mamablizniacza

poniedziałek, 14 stycznia 2013

palcem po mapie - twister w wersji obieżyświat i inne takie:)

Znacie na pewno podstawową wersję twistera?
Nasi dostali prawdziwego twistera pod choinkę ale średnio ich interesuje. Teraz jednak ćwiczymy na Globe Trotting. To jest strzał w dziesiątkę.Super wielka mata plus plansza do losowania i gramy.  Mapę wykorzystujemy też aby umieszczać na niej zwierzątka które gdzie mieszkają plus ludzi z Miszkańców Świata (adamigo)



A potem przeglądamy "Mój pierwszy atlas" i opowiadamy sobie o kontynentach.


Zagramy w grę(którą Timki dostały od mojej Przyjaciółki)


Potem pojeździmy palcem po globusie.


A na dobranoc poczytamy "Bajki o misiach z czterech stron świata"






Fajnie jest być (z) dzieckiem.

12 komentarzy:

  1. Sama bym w taka gre zagrala! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to Madzia jak wpadniecie na kawkę to wyciągniemy i zagramy hahaha:)

      Usuń
  2. Twister, twister! Do kupienia. A ten wasz super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wymyślam jakieś zabawy z twisterem dla dzieci - pokażę jak porobie fotki:)

      Usuń
  3. Jakie tu u was cuda na kiju!
    czy ja mogę poprosić o nazwy lub linki do tych gier z matami?
    Powiedz mi coś o tej grze adamigo? już kilka razy przymierzałam się do kupna ale jakoś tak zawsze na dalszy plan to schodzi bo nie jestem przekanana co ona w środku ma? to tylko puzzle czy co tam jeszcze jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ta pierwsza gra globe trotting z ELC to hmm nie wiem czy jeszcze jest w sprzedazy ja ją kupiłam w charity shopie jako nową za 1,5f:)) trafiło mi się:)
      ta gra co dostali teraz od mojej przyjaciółki to ta: http://www.elc.co.uk/Travel-The-World-Game/130350,default,pd.html

      odnośnie adamigo to zrobie jutro fotki instrukcji ze środka to sobie zobaczysz. Czasem fajnie zobaczyć przed kupnem. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziękuję za namiary :)
      I będę czekać na fotki :)
      No właśnie o to chodzi że lubię popatrzeć co tam w środku mają :D:D

      Usuń
    3. ja myślałam o tym, żeby zrobić recenzję tego co mamy bo czasem sama szukam przed kupnem jakiś fotek na necie co jest w środku ale mało tego jest albo wcale

      Usuń
    4. zrób zrób to świetny pomysł :)
      też zawsze szukam bo nie znoszę wywalać pieniędzy na coś co posłuży chwilę albo będzie nietrafione ;/

      Usuń
    5. no właśnie ja przed kupnem robie porządny research bo te wszystkie rzeczy dla dzieci nie są tanie więc lepiej trafić choć to różnie się zdarza:/

      Usuń