mamablizniacza

mamablizniacza

czwartek, 10 stycznia 2013

dzisiaj zabieram Was do Londynu (książka dla dzieci)

Dziś w ten piękny i słoneczny dzień chciałam pokazać Wam kawałek Londynu... naszego Londynu w formie książki pop up. Jakiś czas temu znalazłam o niej filmik na youtube. Baardzo mi się spodobała. Ostatnio chłopcy zaczeli dopytywać co to Big Ben no więc zamówiłam tę książkę i jestem meeega zadowolona.
Zobaczcie sami:











a tak działa książka http://www.youtube.com/watch?v=IAC5qzdCvRE

16 komentarzy:

  1. Cudo! Chcemy tez taka!
    Juz wysledzilam na amazonie i niespodzianka, bo jest w sprzedazy 30% taniej!!!
    Juhuuuuu! Zamiawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ją zamówiłam z whsmith za 9,5f zamówiłam jeszcze jedną książkę ale nie przyszła... czekamy cierpliwie :)
      Na amazon chyba ceny były podobne około 10f właśnie w promocji z 15f czy jakoś tak
      PS będziecie zadowoleni, ta książka jest też na później bo ma dużo różnych fajnych informacji:)

      Usuń
  2. o rety ale super ksiazka! sama bym sie pobawila ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Wam tak w sekrecie, że ja po anglistyce więc dla mnie ta książka jak balsam na duszę:)jak tylko moje pójdą spać wieczorem to zabiorę się za solidne jej przeczytanie. Ma mnóstwo zakamarków z informacjami ihihihih

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. też mi się podoba a jak ją już mam to podoba się bardziej:)

      Usuń
  4. Świetna ta książka. Chyba sobie kupie jeden egzemplarz, bo szczerze mnie zaciekawiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajna jest, mi się taka marzy tylko o Krakowie:) ale by była cudna:)

      Usuń
  5. świetna książka ! Tylko u mnie Damiś jeszcze za mały, bo on uwielbia wyrywać takie wystające części z książek - jedną już ta Krzysiowi zniszczył. Także my jeszcze poczekamy z zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to na pewno miał by co wyrywać a szkoda bo książka fajna:)

      Usuń
  6. zakochałam się w książce!! linka ślij! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tutaj zamówiłam
      http://www.whsmith.co.uk/Products/Popup-London+Hardback+9781406321579
      dostawa za free jest od 15f ale można do sklepu zamówić i sobie odbierzesz jak będziesz w centrum lub amazon tam jest chyba za 10,5f ta książka teraz

      Usuń
  7. Kapitalna. Nie mamy żadnej pop up book! Jakiś deficyt u nas tego rodzaju książek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna książka! Dzięki za recenzję. My pop-upy strasznie lubimy więc napewno kupimy. Do kolekcji chyba jeszcze domówię na Amazonie "Discovering King's Cross: a Pop Up Book".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz nie znam tej o której piszesz... muszę wygooglować:)
      pozdrawiam
      PS pop up są super:)

      Usuń