mamablizniacza

mamablizniacza

środa, 12 listopada 2014

Projekt książkowy. Kaczuszka omi niczego się nie boi. Wydawnictwo Bis.

Dziś u nas na blogu pełno kółek. Niezwykłych kółek które można układać na różne sposoby. Można je segregować, bawić się nimi tworząc obrazki... ale przede wszystkim można z nich wyczarować cuda za pomocą techniki origami.



Chłopcy najpierw fajnie bawili się samymi kółkami. Omawialiśmy ich wielkość, ilość, kolor.



Następnie z tatą próbowali swoich sił w origami płaskim. Tutaj potrzebowali pomocy dorosłego gdyż nie jest to całkiem takie proste jakby się mogło wydawać.


W książce znajdziecie instrukcje jak zrobić między innymi: motocykl, poziomkę, konia, zebrę oraz stokrotkę.





Wszystko łączy się w całość w tekście który napisała Agnieszka Frączek oraz Dorota Dziamska.



Bardzo spodobała nam się ta książka z możliwością zabawy przy okazji czytania. Dołączone kółka są świetnym dodatkiem do książki.



Wydawnictwo Bis
Agnieszka Frączek, Dorota Dziamska - Kaczuszka Omi niczego się nie boi


25 komentarzy:

  1. A ja właśnie stałam się posiadaczką urządzenia do wycinania kółek. Na pewno wykorzystamy pomysł podczas zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. my już wcześniej spotkaliśmy się w bibliotece z ciekawską kaczuszką Omi i "Origami z wierszykami..." fajny pomysł na zajęcie maluchów - tylko to wycinanie kółek.. ale widzę, ze Marta G. podpowiada, ze da się to obejść :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no sama jestem ciekawa tej wycinanki kółek hhh

      Usuń
  3. Rewelacyjna książka, a obrazki z kół wychodzą rewelacyjnie. Z chłopcami byliśmy na wystawie - całkiem przypadkiem - prac konkursowych wykonanych z kółek. Byłam oczarowana pomysłowością i wyobraźnią, tym bardziej, że robiły to dzieci ze szkół podstawowych! Na pewno będziemy się w to bawić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to musiała być cudna wystawa! chętnie sama bym ją zobaczyła:)

      Usuń
  4. Ale czad :) ja kółka robię od szklanki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pati mówiłam, że Ty to potrafisz wynajdywać perełki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne- książka razem z materiałami.
    Kółka widziałam osobno w papierniczym i przeraziły mnie ceną [ paski też ].
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko żartujesz! ja nawet nie wiem jaka cena byłaby kółek czy pasków w papierniczym:/

      Usuń
    2. A tak przy okazji widziałam i już chciałam brać, ale cena powaliła. Jakiś czas temu kupiłam w Auchan uroczą książeczkę origami z papierami i opisem za 5zł! Może u Was też by była [ jeżeli jest Auchan ;) ]?

      Usuń
    3. niestety nie ma. Muszę się rozglądnąć jak nam się te kółka skończą bo samej wycinać to mi się nie uśmiecha;)
      dzięki za cynk:*

      Usuń
    4. Jakiś czas temu, na stronie wydawnictwa zamawiałam książeczki i dodatkowe kółka. Kosztowały około 4 złotych za 150 szt.

      Usuń
    5. o to super, że można u nich dokupić takie kółka!

      Usuń
  7. O! Lubimy takie pomoce kreatywne ;) Dzięki za cynk ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książkę dostałyśmy, a kółka musiałam zamawiać oddzielnie.
    Pisałam o naszym twórczym podejściu do instrukcji książkowych.
    Tu: http://bajdocja.blogspot.com/2012/10/nasze-dziea-45-nietoperz-czy-sowa.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już do Was zaglądniemy:)

      Usuń
    2. no to zapraszamy także tu:
      http://bajdocja.blogspot.com/2013/02/ksiazki-dla-dzieci-7-kaczuszka-omi.html
      i tu:
      http://bajdocja.blogspot.com/2013/03/nasze-dziea-71-bocian-z-koek.html
      :-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń