mamablizniacza

mamablizniacza

poniedziałek, 29 października 2012

zdobycze ze strychu

Macie jakieś perełki które zostały odłożone dla Waszych dzieci przez Was lub Waszych rodziców jak byliście mali?
U nas się trochę tego uzbierało - dzięki Bogu moja mama jest totalnym chomikiem który wszystko składa bo a nóż się jeszcze przyda.
I tym sposobem mamy super gry. Pamiętam jak graliśmy w nie z bratem godzinami a było to jakieś 18 lat temu?może więcej:)
Chłopcy uwielbiają wielką księgę gier. Zachowała się w stanie b dobrym. Dodatkowy jej atut ma elektroniczną kostkę do gry która podoba się Timkom. Gramy więc namiętnie.





Plansze są ogromne




Zachowały się też i książki:



I wielka skarbnica bajek(bajki w środku są ogromne tak jak duże są plansze w Wielkiej księdze gier) coś chyba była wtedy moda na duże rzeczy:). W środku mnóstwo cienkich ale dużych książek sama klasyka.





PS no to zakasać rękawy i do piwnicy lub na strych marsz:)

31 komentarzy:

  1. Ale fajnie, że tyle się zachowało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no też się cieszyłam tymbardziej, że byliśmy autem to mogliśmy to zabrać do UK:)

      Usuń
  2. Też mam kilka bajek z dzieciństwa. Ale ta księga gier świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no fajna pamiątka takie bajki z dzieciństwa. A gry uwielbiamy wszyscy

      Usuń
  3. ja też mam parę książek, gier, klocków, a nawet ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne te Wasze zbiory :-) A Mama jaka zapobiegliwa :-)
    Ja przy najbliższej okazji przetrzebię strych i piwnicę rodziców :-)) To pewne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zawsze się z Mamy śmialiśmy a teraz się przydało:)
      daj znać co znajdziesz!

      Usuń
  5. Radocha dla dzieciaczków:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak i to wielka:)ale dla nas też bo gramy z nimi :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. nam też się podoba - gra nie do zdarcia chłopcy non stop chcą grać

      Usuń
  7. No naprawde same perelki, zazdroszczę!
    mamy zawsze wiedza co nalezy przetrzymac a co OUT!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj super są te gry nasze maluchy codziennie w nie grają po kilka razy:)
      Masz racje z tymi mamami ihihih
      PS witamy u nas na blogu:*

      Usuń
  8. O jaaa... cudowne!
    U mnie troche gorzej z takimi perelkami...
    Przeprowadzalismy sie gdy mialam 14 lat i wiekszosc rzeczy byla niestety wyrzucona...

    OdpowiedzUsuń
  9. ...gdybyś kiedykolwiek chciałą sprzedać Woelką Księgę Gier to daj znać 8404271@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gra przejdzie potem dla dzieci mojego brat:) moze na allegro kiedyś znajdziesz?

      Usuń
  10. odsprzeda ktos taką gierkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba trzeba szukać na allegro może będzie

      Usuń
  11. oo jaaaa, miałem z bratem Wielką Księgę Gier. Nie ma chyba na świecie nic lepszego od niej :D niestety przepadła ;/ chciałem w nią zagrać z moją 21 lat młodszą siostrą o.O Ma ktoś na sprzedaż to cudo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro może się coś takiego jeszcze znajdzie

      Usuń
  12. Mam wielką prośbę odnośnie powyższej Księgi Gier. Niestety nie udało mi się odszukać tego cudeńka nigdzie w internetach. W związku z powyższym czy mogłabym poprosić o zdjęcia wszystkich stron jak najwyższej jakości abym mogła sobie odtworzyć tą księgę. Bardzo mi zależy na tym, ponieważ chciałabym zrobić prezent dla mojego brata, z którym przed laty grywaliśmy właśnie w tą planszówkę. Jeśli będzie taka możliwość to będę niezwykle wdzięczna, podaje mój adres mailowy: ewa.podlasko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam ja też mam wielka prośbeodnośnie tej księgi gier i prosiłbym o zdjęcia wszystkich stron w jak najwyzszej jakości moj adres mailowy mikolaj.zarzycki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż się wzruszyłam kiedy zobaczyłam ta księgę gier 😥 tez miałyśmy ja z siostra i uwielbialiśmy. Miałyśmy tez ta duża książkę z bajkami! Czy ma pani jeszcze ta księgę gier? Czy mogłabym prosić panią o zrobienie dobrych jakościowo zdjęc tak abym mogła wydrukować sobie takie plansze i zagrać z moimi dziećmi? ;) bardzo będę wdzięczna! Natalia

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam,wspomnienia z dzieciństwa powrocily,jezeli jest mozliwosc prosic o zdjecia kazdej ze stron to bede wdzieczny,moj adres to
    marcinkolodziej@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupię za każdą cenę, dolaqe@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. nadal pamiętam grę planszową z kostką elektroniczną, byłem zaskoczony, że tak działa kostka elektroniczna :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę że post ma już kilka lat. Może. H esz sprzedać ta księgę? Też taka miałam u chętnie pograłabym w nią z dziećmi

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam identyczna Qielką księgę gier.. była super. Do dziś żałuję że mama oddała komuś:( chciałabym taką dla moich dzieci :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam taką grę w edycji z bajek Disneya, 6 gier, elektroniczna kostka. Szczegóły i poważne ofery proszę na pzdzislawa58@gmail.com

    OdpowiedzUsuń