mamablizniacza

mamablizniacza

poniedziałek, 29 października 2012

zdobycze ze strychu

Macie jakieś perełki które zostały odłożone dla Waszych dzieci przez Was lub Waszych rodziców jak byliście mali?
U nas się trochę tego uzbierało - dzięki Bogu moja mama jest totalnym chomikiem który wszystko składa bo a nóż się jeszcze przyda.
I tym sposobem mamy super gry. Pamiętam jak graliśmy w nie z bratem godzinami a było to jakieś 18 lat temu?może więcej:)
Chłopcy uwielbiają wielką księgę gier. Zachowała się w stanie b dobrym. Dodatkowy jej atut ma elektroniczną kostkę do gry która podoba się Timkom. Gramy więc namiętnie.





Plansze są ogromne




Zachowały się też i książki:



I wielka skarbnica bajek(bajki w środku są ogromne tak jak duże są plansze w Wielkiej księdze gier) coś chyba była wtedy moda na duże rzeczy:). W środku mnóstwo cienkich ale dużych książek sama klasyka.





PS no to zakasać rękawy i do piwnicy lub na strych marsz:)

22 komentarze:

  1. Ale fajnie, że tyle się zachowało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no też się cieszyłam tymbardziej, że byliśmy autem to mogliśmy to zabrać do UK:)

      Usuń
  2. Też mam kilka bajek z dzieciństwa. Ale ta księga gier świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no fajna pamiątka takie bajki z dzieciństwa. A gry uwielbiamy wszyscy

      Usuń
  3. ja też mam parę książek, gier, klocków, a nawet ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow to dopiero musi być tego dużo - super!

      Usuń
  4. Cudowne te Wasze zbiory :-) A Mama jaka zapobiegliwa :-)
    Ja przy najbliższej okazji przetrzebię strych i piwnicę rodziców :-)) To pewne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zawsze się z Mamy śmialiśmy a teraz się przydało:)
      daj znać co znajdziesz!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. oj tak i to wielka:)ale dla nas też bo gramy z nimi :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. nam też się podoba - gra nie do zdarcia chłopcy non stop chcą grać

      Usuń
  7. No naprawde same perelki, zazdroszczę!
    mamy zawsze wiedza co nalezy przetrzymac a co OUT!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj super są te gry nasze maluchy codziennie w nie grają po kilka razy:)
      Masz racje z tymi mamami ihihih
      PS witamy u nas na blogu:*

      Usuń
  8. O jaaa... cudowne!
    U mnie troche gorzej z takimi perelkami...
    Przeprowadzalismy sie gdy mialam 14 lat i wiekszosc rzeczy byla niestety wyrzucona...

    OdpowiedzUsuń
  9. ...gdybyś kiedykolwiek chciałą sprzedać Woelką Księgę Gier to daj znać 8404271@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gra przejdzie potem dla dzieci mojego brat:) moze na allegro kiedyś znajdziesz?

      Usuń
  10. odsprzeda ktos taką gierkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba trzeba szukać na allegro może będzie

      Usuń
  11. oo jaaaa, miałem z bratem Wielką Księgę Gier. Nie ma chyba na świecie nic lepszego od niej :D niestety przepadła ;/ chciałem w nią zagrać z moją 21 lat młodszą siostrą o.O Ma ktoś na sprzedaż to cudo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro może się coś takiego jeszcze znajdzie

      Usuń