mamablizniacza

mamablizniacza

niedziela, 1 listopada 2015

Wszyscy Święci dla naszych dzieci.

Dziś szczególne święto warto o nim pamiętać i w tym dniu przybliżyć dzieciom wiedzę na temat ich patronów oraz świętych.



Szukałam dla moich synków materiałów o świętych które moglibyśmy razem przerobić. Znalazłam świetne bingo na jednym z blogów. Bingo jest po angielsku ale i tak uważam, że warto w nie zagrać z dzieciakami. Tutaj możecie zobaczyć świetny post oraz linki do wydrukowania kart do bingo za darmo - Shower of Roses blog

Bingo wydrukowałam z powyższej strony i zalaminowałam abyśmy mogli dłużej w nie grać. Timki bardzo chętnie grały w tę grę i bardzo im się spodobała. 







Wydrukowałam też drugi komplet kart do losowania wykorzystywanych w bingo i zrobiliśmy sobie grę memory. Wyszła bardzo trudna bo było mnóstwo kart. Na drugi raz podzielimy tę grę na dwa etapy. Można też grać w spostrzegawczość. Dwa komplety kart odwracamy obrazkami do góry i szukamy par. Bardzo fajan zabawa i ćwiczenie dla całej rodziny. 




Rozmawiacie ze swoimi dziećmi o Świętych? czy możecie polecić nam jakieś gry, zabawy lub książki o tej tematyce?


2 komentarze:

  1. świetna gra ! w sumie to nigdy się za bardzo nie zagłębiałam w świętych, no chyba że przed bierzmowaniem , ale kiedy to było... a i św. Donatana nie ma chyba że się podciągniemy pod św. Donata - można tak w ogóle ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, nie jestem pewna ale na pewno każdy ma swojego Patrona tak samo jak Anioła Stróża.
      PS najlepiej księdza jakiegoś podpytać

      Usuń