mamablizniacza

mamablizniacza

niedziela, 8 listopada 2015

Poznajemy Wielką Brytanię. Montessori

Obecnie na naszych półkach znajdziemy sporo materiałów dotyczących kraju w którym mieszkamy. Zastanawiałam się czy zacząć od Polski czy od Wielkiej Brytanii. Jednak postanowiłam, że zaczniemy od kraju w którym mieszkamy.
Przygotowałam dla Timków książki oraz materiały charakterystyczne dla UK.
Znalazły się tam między innymi:

  • nasze ludzki z flagami które chłopcy umieszczali na polarowej mapie Wielkiej Brytanii,
  • flaga Wielkiej Brytanii, 
  • charakterystyczne budowle oraz zwierzęta,
  • regionalne karty z potrawami i przepisami jak je zrobić,
  • książki i atlasy,
  • karty Montessori o Londynie,





 







Darmowe karty do ściągnięcia znajdziecie tutaj oraz tutaj

Listopad obfituję w ważne święta dla Wiekiej Brytanii. Jednym z nich jest Bonfire Night a drugim Remembrance Sunday 








11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kochana z braku czasu nie szyłam tym razem. Zamówiłam sobie u joinmontessori i kupiłam u nich. Stwierdziłam, że w życiu się za to nie zabiorę więc kupię będąc w Polsce i tak też zrobiłam

      Usuń
  2. Super, chetnie skorzystam, jak do tematu UK przejdziemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno u Was też mnóstwo inspiracji będzie:)

      Usuń
  3. Wspaniałe inspiracje, ile pola do działania! :) będę pamiętać o tej mapie. ludzików wciąż nie zrobiłam, chyba się zmobilizuję przy drugiej córce ;-)
    zaciekawiły mnie te duże karty z potrawami (?) i przepis z drugiej strony? napisz coś jeszcze Pati o tych kartach, sama zrobilaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te karty to są z takiego zestawu. Kupiłam w uk w księgarnii przepisy jakieś takie grandma's recipes i tam było pełno typowo angielskich. Fajne zdjęcia i z tyłu przepis. Wybrałam te najbardziej znane i typowo angielskie i dołączyłam do zestawu naszego o UK.

      Usuń
  4. kurka wodna alez Wy kreatywni jestescie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. w Uk zamowilas ksiazke czy w Pl? sama szukam cos dla Mai, fajna ta wasza?

      Usuń
    2. a o którą książkę Ci chodzi?

      Usuń
    3. adwentowa czy jest ona dla dzieci?

      Usuń
    4. a to o tą co pisałam u Ciebie? tak adwentowa jedna historia na jeden dzień. Koleżanka angielka mi ja poleciła. Dam znać czy fajna. Wyślę Ci linka na fb

      Usuń