mamablizniacza

mamablizniacza

wtorek, 14 stycznia 2014

lightbox/świecące pudło, neonowe kubeczki i tuby oraz hydrożelowe kulki

Wczorajsze zabawy wieczorne znów na naszym świecącym pudle. Rozkręcamy się i coraz to nowe zabawy wymyślamy. Wykorzystuje to co mam w domu. Dużo wcześniej kupiłam neonowe kubki i tuby(kubki na ebay a tuby w funciaku). Świetna zabawa w połączeniu z wodą. Chłopcy przelewali sobie wodę do nich nad świecacym pudlem. Efekt był bardzo fajny. Dodałam im do tego strzykawkę i zabawa była świetna.
Na naszym pudle znalazły się również tęczowe miseczki (Ikea 1f za komplet),sorter(to paleta do farb) oraz szczypce, łyżeczka i świąteczny makaron(lidl). Chłopcy sortowali makaron. Udawali, że gotują w miseczkach. Układali też różne wzory i obrazki z makaronu. Makaron okazał się strzałem w dziesiątkę.
Kolejna propozycja to kolorowe kulki hydrożelowe oraz sorter(u nas zwykły plastikowy chciałam żeby był przeźroczysty),łyżki, foremki sylikonowe, szklane pojemniki po deserkach i plastikowe zamykane pojemniki.
Tutaj nie ma reguł zabawy. Tutaj każda zabawa jest inna i zależy tylko i wyłącznie od naszej wyobraźni.








A rok temu o tej porze było tak


PS bateria padła mi podczas zabawy więc zrobiłam jedynie fotki z jednej dzisiejszej zabawy. Dlatego za kilka dni znów pojawi się post o świecącym pudle a tam znów nowe zabawy. 
Mam nadzieję, że nie zanudzam:)

13 komentarzy:

  1. Skądże znowu, świetna zabawa. Ja właśnie jestem w trakcie kompletowania akcesoriów do light-boxa i już nie mogę się doczekać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! na pewno będziecie mieć całą mase radochy z zabawy:)Pozdrawiamy:*

      Usuń
  2. Świetnie się bawicie i uwielbiam Twoje zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super, poczułam się jak by były znowu święta :) tak magicznie na tych zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak masz racje troche to świąteczny klimat przywołuje ihhhi:))

      Usuń
  4. Niesamowity efekt! Sama bym się pobawiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sama się też bawię z chłopakami - super przyjemność i relaks:)

      Usuń
  5. Odkryłam Pani bloga tydzień temu i jestem zafascynowana!! Kurcze, wspaniałe zabawy, wspaniałe pomysły. Moja córka ma 4 lata, syn 1 rok i 8 miesiecy wieć wspólne zabawy inne niż szaleńcze tańce sprawiają nam "pewną" trudność, w związku z niszczycielskim wiekiem młodego.. Ale będę czytać i próbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super witamy u nas:) i nie Pani a Pati:) po prostu:) pozdrawiamy serdecznie:*

      Usuń
  6. Mam i ja swoje! http://mojemalecodziennosci.blogspot.com/2014/02/lightbox-swiecace-pudo.html
    Wielkie dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń