mamablizniacza

mamablizniacza

czwartek, 9 stycznia 2014

Mysia Orkiestra. Wydawnictwo Bajka.

Wszyscy zebrani i gotowi orkiestre można zaczynać. Tak sugeruje tytuł książki. Jednak nie jest to do końca książka o orkiestrze. Miłośnicy zamków, balonów, dźwonków i tęczy też znajdą w niej coś dla siebie. Na każdej stronie inna opowieść i inna ilustracja. Na ilustracje warto zwrócić szczególną uwagę. Wykonane przez Emilię Dziubak w połączeniu z rymami Doroty Gellner tworzą niesamowitą całość. Nie są to jednak takie typowe wierszowanki są to opowiadania pisane lekkim wierszem które czyta się niezwykle płynnie(niemal śpiewająco).
Zabawne historie w których tak naprawdę wszystko może się zdarzyć.
My czytamy tę książkę w całości ale można czytać każde z opowiadań oddzielnie(szczególnie fajne dla tych milusińskich którzy niecierpliwią się przy długich opowiadaniach).
Jest to książka z którą można się zaprzyjaźnić. Można z nią usiąść i po prostu wpatrywać się w szczegóły na ilustracji lub uwierzyć, że przedmioty które nas otaczają mogą robić bardzo zabawne rzeczy.





a tęczowy dzwonek na tęczy z opowiadania mamy i my:))

4 komentarze:

  1. Wikusia dostała tę książkę pod choinkę..i jakie było moje dzieiwnie gdy ten mój wiercipiętek wysłuchał całej książki od początku do końca::))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale fajnie:) super. Ilustracje się Wam podobały?

      Usuń
    2. no ja właśnie zwróciłam uwagę(jak zwykle z resztą) na ilustracje : no cóż mogę powiedzieć - bajka :D

      Usuń
    3. no ilustracje też zawsze zwracają moją uwagę:)

      Usuń