mamablizniacza

mamablizniacza

piątek, 17 stycznia 2014

Zwierzęta i karty, Montessori

Chłopcy uwielbiają zwierzęta. Lubią się nimi bawić, lubią o nich rozmawiać i czytać.
Nie tak dawno dorwałam fajne karty w tkmaxx nature cards(Usborne). Udało mi się kupić animals, birds i bugs. Bardzo żałuję, że nie wziełam więcej bo były jeszcze jakieś inne i to w okazyjnej cenie bo każda po3f.
Karty są fajne bo są super opisane i nadają się do pracy na naszych dywanikach. Mam nadzieję, że uda mi się je jeszcze gdzieś dorwać bo na oku mam dwie inne paczki kart:))





Karty prezentują się tak:


16 komentarzy:

  1. Bardzo inspirujące, jak zwykle. Super!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne na karty! też takie chcemy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się marzą takie jeszcze z drzewami widziałam na amazon albo na ebay już nie pamiętam :) niedługo urodziny timków to kto wie, kto wie:))
      PS to może musze jakiś konkurs zrobić z tymi kartami!!

      Usuń
  3. Piekne! Myślałąm, żeby coś podobnego zrobić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszukaj na necie karty trzystopniowe albo 3part cards może coś wyskoczy

      Usuń
  4. Bardzo ładne figurki zwierząt macie.. ja ciągle trafiam na takie, gdzie krowa co najmniej żubra przypomina;) Muszę wreszcie zapolować na jakieś porządne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie czasem te figurki takie niezbyt ciekawe. Nam brakuje jeszcze kilku które pasowałoby mieć aż wstyd, ze nie mamy koali ani kangura na przykład:/ muszę poszukać:)

      Usuń
  5. Super zabawa. My jakiś czas temu bawiliśmy się dopasowując zwierzęta młode do dorosłych, nazwy zwierząt do zdjęć. Twój wariant zabawy bardzo mi się podoba. Zapraszam do nas http://maniamamowania.pl/podroz-do-afryki/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak chcemy też zrobić właśnie tylko czekamy aż tusz kupimy w końcu bo się w drukarce skończył grrr.

      Usuń
  6. Na amazon sa, choc nie w tak atrakcyjnej cenie. Ale chyba sie skusze.

    A ja dorwalam kwiaty za... £1! W stanie idealnym, w charity shopie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa super!!! to Ci się extra trafiło!ja kupiłam skały i minerały na ebay ale już niestety nie za 3f a szkoda:) muszę poszperać na urodziny timków bym przygarneła chętnie ta o drzewach i o kwiatach też w sumie. Fajne?

      Usuń