mamablizniacza

mamablizniacza

poniedziałek, 25 marca 2013

nasza przygoda z klockami WEDGiTS

Zobaczyłam je w Tkmaxx i od razu zapałałam miłością wielką a urodzinki timków były blisko no to hmm wskoczyły na listę prezentów;). Zobaczcie co z nich można zrobić.
Mamy wersję WEDGiTS Junior Tote.










Narazie przerobiliśmy 2 poziomy trudności. Chłopcy strasznie się wciągneli. Klocki fajnie ćwiczą widzenie i przestrzenne. Lusterka dodaliśmy od siebie bo się fajnie odbijały :) Jak Wam się podobają te klocki?
PS moje chłopaki na wczorajszej imprezce urodzinowej na softplay. Impreza się udała mimo kaszlu i ogólnego osłabienia.





14 komentarzy:

  1. ja ja tez takie chce!!!! podobaja mi sie strasznie!!!
    chlopaki znow chorzy byli? sto lat sz i t!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ebayu jest tylko jedna sztuka tego i kosztuje 20 f * 5 przesyki :-/

      Usuń
    2. e tam znowu 6 tyg temu chorowali ostatni raz to i tak supcio, ze udało się dopiero teraz coś załapać chodząc codziennie do przedszkola ihihih
      no właśnie widziałam, że na necie drogie te klocki. Na amazon widziałam różne zestawy może tam coś znajdziesz

      Usuń
  2. ale czadowe klocki! Nawet nie wiedziałam o istnieniu takich! Chyba czas ruszyć na poszukiwania! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nam się udało bo na przecenie w tkmaxx za 10f je dorwaliśmy.
      Niektóre zabawki dla dzieci są stanowczo za drogie 10f to ok ale więcej to już dużo wg mnie

      Usuń
  3. bardzo fajne! i pomysł z lusterkiem też :))

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas szał robią klocki lego duplo...ale myślę że starszemu spodobałoby się coś nowego...te Wasze są świetne!!Muszę poszukać ich na ebayu i chyba je kupię :))
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no fajne są bardzo je wciągnęły szczególnie te karty dołączone są fajne z różnymi poziomami trudności

      Usuń
  5. Mamy taki podstawowy " diamencik" a mimo to dużo zabawy i stale do tego wracają. A lusterko to fajny pomysl. Skorzystamy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nawet z kilku tych klocków można dużo rzeczy zbudować:)

      Usuń
  6. ale fajne klocki :) szczerze powiem, że nie znałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie też przez przypadek na nie trafiłam:)

      Usuń
  7. Takich klocków nie spotkałam wcześniej .... świetne!
    Mój Młody na pewno by je polubił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ich nie znałam wcześniej - przypadkiem znalazłam w tkmaxx:)

      Usuń