mamablizniacza

mamablizniacza

czwartek, 7 lutego 2013

angielska wersja domostrady

Pozazdrościłam Wam w PL, że macie domostradę i zaczęłam szukać na ebay i amazonie czegoś podobnego. Długo nie mogłam znaleźć no ale jest:))


Taśmę kupiłam za 3f(przesyłka za free)trzeba tylko sprawdzić z tą przesyłką bo w niektóre dni kosztuje 3f a w niektóre jest za darmo więc warto sprawdzać codziennie i kupić jak jest przesyłka darmowa. (to info dla tych z uk którzy też zapragneliby mieć w domu domostradę;) )(trzeba wpisac road tape w ebay i powinno wyskoczyć)






Zabawy od wczoraj jest mnóstwo dawno nic tak chłopców nie zajęło:))

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. nawet nie wiecie jak długo się chłopaki potrafią zająć przy tej taśmie tzn testujemy 2 dni dopiero hehehe ale dzisiaj 2h a wczoraj też coś koło tego:))

      Usuń
    2. Wierze, bo u nas Młody kiedys też potrafił się dłuuuugo bawić taśmą malarską czy workami na smieci ;)

      Usuń
    3. haha:) no właśnie dziecko znajmie się najbardziej czymś b niepozornym:)

      Usuń
  2. bomba :) i cena dobra i jak przesyłka darmowa to już w ogóle :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj trafiłam do Was przez przypadek...ale jeśli pozwolisz rozgoszczę się ;) Ja też mieszkam w Uk.Faktycznie znalazłam tą taśmę na ebayu i od razu kupiłam.Tylko zastanawiam się czy na dywanie ta taśma wystarczająco mocno się trzyma??
    Pozdrawiam Magda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas na wykładzinie cały czas jest przyklejona i jest ok:)) daje rade:)
      Super, że do nas trafiłaś - witamy i pozdrawiamy serdecznie.
      PS daj znać jak się taśma spisze:*

      Usuń