mamablizniacza

mamablizniacza

środa, 6 lutego 2013

butelki sensoryczne dla dzieci w każdym wieku

Ostatnio ciągle kombinujemy coś z butelkami. Były już te dźwiękowe tutaj były świecące tutaj i te kolorowe tęczowe tutaj. Jednak ciągle nam mało. Wczoraj robiliśmy wspólnie różne butelki. Chłopcy wybierali co chcą w środku... ja troche podpowiadałam;) ale ostateczny wybór był ich. Ładnie nalewali wodę i wypełniali butelki różnościami. Fotek samej czynności niewiele bo musiałam ich asekurować więc nie miał kto ich robić. Ale oto efekty naszej pracy.






Robiliście kiedyś butelki sensoryczne? Podobają się Waszym dzieciom?

17 komentarzy:

  1. Wow świetny pomysł z tymi butelkami!Na pewno i my takie zrobimy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. mamy mamy...i to nawet kilka rozniastych...najfajniejszy jest ten spokoj i ta cisza, kiedy je ogladaja ;)
    lubie te momenty ;)

    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super!!! macie je gdzieś na blogu?

      Usuń
    2. nie, nie pokazywalam na blogu. mamy butle magnetyczna, z brokatem, z ryzem i drobiazgami "I spy", z olejem i farbowana woda, z fluorescencyjnymi koralikami... kilka innych juz zlikwidowalam, ze wzdledu na powazny stan dewastacji ;)
      wpisz sobie na googlu I SPY BOTTLE :)
      na moim blogu kiedys zrobilam maly tutorial do naszej I SPY BAG.... http://blogwkropki.blogspot.de/2011/12/szpieg.html
      i ta funkcjonuje juz u nas od roku i nadal sie cieszy popularnoscia...

      Usuń
    3. spy bottle robiliśmy już jakiś czas temu, gdzieś tam mam na blogu - podobało się chłopakom:)

      Usuń
  3. No muszę butelek nazbierać, koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaak! dzieciaki się ucieszą a szczególnie młodszy;)

      Usuń
  4. Ale fajnie, że dziś o tym przypomniałaś. Pamiętam, że to jeden z pierwszych Twoich pomysłów, z którymi się zetknęłam! Specjalnie na ten cel chomikowałam butelki po sokach Innocent. I w końcu zapomniałam o tym. Świetny pomysł na zimowe wieczory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kochana a butelki po sokach innocent są baaaardzo fajne!

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest rewelacja! Kiedy moja córeczka była mała babcia zrobiła jej taką butelkę z kaszą gryczaną. I to była najlepsza zabawka na świecie- ale ona do zabawy nigdy zabawek nie potrzebowała. Ta sama butelka jest teraz zabawką młodszej:) muszę koniecznie spróbować! Jutro lecę do pasmanteri. Szczegolnie po oczy!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, a jak zabezpieczyć, aby silne, starsze dziecko nie odkręciło [3-5 lat]? :-)

    OdpowiedzUsuń