mamablizniacza

mamablizniacza

czwartek, 30 czerwca 2011

kierunek północ a dokładniej Szkocja:)

Autko nowe przetestowane, wypad do Szkocji zarezerwowany więc można ruszać. Zatrzymujemy się na 4 dni 10mil od Edynburga. Wybrałam ośrodek dla rodzin z dziećmi tuż przy plaży z własnym krytym basenem. W sumie wątpie, że będziemy jakoś specjalnie korzystali z dobrodziejstw ośrodka bardziej nastawiamy się na zwiedzanie Edynburga i malowniczej części Szkocji. To będzie nasz pierwszy raz w Szkocji. Mam nadzieję, że nas nie rozczaruje bo moje wyobrażenia o tej pięknej krainie są dość rozwinięte;)
Marzy mi się spacerek po Loch Lomond i Loch Long, Edynburg(w pierwszej kolejności), Stirling, North Berwick, Bolloch Castle, może rejs na którąś z wysp?:)a w drodze powrotnej do domu zamierzamy wstąpić
tutaj
Na pewno Glasgow odpada(ponoć nie warto), Ben Nevis i potwór z Loch Ness muszą poczekać. W sumie to tylko "liźniemy" Szkocję ale nie ukrywam, że po cichu liczę, że zasmakujemy w niej na kolejne odwiedziny.
No to życzcie nam udanej pogody bo ponoć o to tam najtrudniej:)Byle by tylko nie padało non stop to będzie połowa sukcesu:)
Miłego weekendu!

2 komentarze:

  1. Bawcie sie dobrze! Czekam na relacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również czekam na dłuższą relację i oczywiście zdjęcia:) Fajnie będzie zobaczyć "swoje" miasto oczami turystów:D

    Pozdrawiam, hanjah

    OdpowiedzUsuń