mamablizniacza

mamablizniacza

piątek, 4 kwietnia 2014

Nasza przygoda z puzzlami kwiat. Montessori

Zawsze zastanawiało mnie czy dzieciaki starsze będą zainteresowane takimi puzzlami. Owszem używaliśmy dość często podobnych puzzli wyciąganych kiedy Timki były sporo młodsze. Jednak nie myślałam, że będą aż tak fajnie pracować teraz z tymi puzzlami. Bardzo długo je po prostu układali. Wyciągali i wkładali na nowo, element po elemencie.


Wydrukowałam do puzzli jeszcze karty i razem z nimi pracowaliśmy w tym tygodniu.


Nie mogłam znaleźć na internecie karty kontrolnej do druku więc sama odrysowałam na kartce poszczególne elementy kielicha kwiatowego, a chłopcy dopasowywali elementy drewnianych puzzli na kartce.


Kolejno zajeli się malowaniem i zaglądaniem do prawdziwego kwiatka:)



O samych puzzlach możecie przeczytać w ich opisie puzzle kwiat. Kiedy przeglądałam te puzzle, zastanawiałam się nad drzewem i kwiatem. Wydają się być świetne dla osób rozpoczynających przygodę z wiedzą o roślinach. Przy okazji wiosny dzieci zadają mnóstwo pytań. Puzzle okazały się być bardzo pomocne.
Nasze puzzle pochodzą ze sklepu Kabum i można je zobaczyć w dziale pomoce Montessori.


4 komentarze:

  1. Coś w stylu tych puzzli mają moje dziewczynki w złobku, kiedyś przyszłam po nie w czasie ich układania, byłam zdziwiona że sobie taj dobrze radzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dzieciaki chyba lubią tego rodzaju zabawy:)

      Usuń