mamablizniacza

mamablizniacza

sobota, 29 września 2012

Książki godne polecenia - dziś Herve Tullet

Lubię odkrywać rzeczy i miejsca które mają magie, a Wy? Niedawno dowiedzieliśmy sie od pewnej przemiłej osoby o książce " Naciśnij mnie" autor Herve Tullet. Zaintrygowała mnie jej inność i prostota a zarazem mądrość. Książkę zamówiłam w wersji angielskiej. Jak tylko przyszła do nas z niecierpliwością i wypiekami na policzkach przeglądałam każdą stronę i cieszyłam się niczym dziecko. Chłopcy wspólnie z mamą odkrywali każdą kartkę z coraz większymi oczkami i z ogromnym zaangażowaniem wykonywali polecenia zapisane na kartkach papieru aby na następnej stronie przekonać się co się stało...









Szybko zaczełam szukać na internecie informacji o innych ksiażkach tego autora. Wybrałam kilka a oto one:

Książka która za pomocą latarki tworzy cudowne kształty na suficie bądź ścianie. Prosty pomysł a jaki genialny.




Następna to nic innego jak mini teatrzyk w którym występują paluszki dziecka plus opowiadania jakie sami z dziećmi tworzymy.





Ta ksiażka najlepsza dla najmłodszych na pewno pobudza doznania wzrokowe





Najnowsza książka która zawładnęła małymi rączkami moich 3,5letnich smyków to " The game of sculpture" (u nas kształty jeszcze nie wszystkie powyciągane)





18 komentarzy:

  1. Ale cudne. Tą z kropkami już gdzieś widziałam, ale wszystkie rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń
  2. press me mamy...niemiecka wersje...ale o tych pozostalych to nie mialam pojecia... to trzeba bedzie skads wytrzasnac ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju jakie sliczne tez chce!!! gdzie kupilas?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta najnowsza game of sculpture i ta press here zamowilam z amazona a reszta kupilam poprzez ebay. Ksiazki są dostepne i na ebay i na amazonie - jest ich znacznie wiecej. Wydaje mi się, że większość których nie kupiłam jest dla dzieci poniżej 3roku życia. Dla 2latków jest dużo

      Usuń
    2. juz kupilam te world of mirrors - jest przepiękna! reszte tez kupie :-D

      Usuń
    3. no to wydawnictwo mi powinno odpalić kasę za promocję hehehe;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. chłopcy ciągle wołają o robienie tej książki z kuleczkami:)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawie i inspirujące :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy kropki i też je kochamy. A latarkowa książka to dla mnie hit.
    Gdzie to się kupuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latarkowa książka to z ebay angielskiego ale może u Was na allegro się znajdzie?

      Usuń
  7. Mamy kropki, palce i jeszcze takie pocięte obrazki. Kropki mojego Malucha nie interesują wcale na razie, ale do pozostałych chętnie sięga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tych książek Hervego jest b dużo - jest w czym wybierać. A z kropkami poczekaj i na pewno zrobią furrorę:)

      Usuń
  8. Fajne książeczki dla dzieci ja jeszcze dziecka nie mam, ale widzę że książeczki ciekawe. Ja uwielbiam książki i często sięgam po jakieś ciekawe wciągające romanse itp. Moim numerem jeden ostatnio jest książka Adama Amblera "Seksturysta". Książka przepełniona jest wątkami erotycznymi dzięki czemu jest ciekawsza. Pokazuje ona całkiem inny rodzaj turystyki.

    OdpowiedzUsuń