mamablizniacza

mamablizniacza

poniedziałek, 31 stycznia 2011

Długi weekend w połowie zimy;)

Ten weekend był inny... dłuuugi, wypełniony po brzegi. Zaczął się już w piątek przed południem kiedy to mama wyparowała na miasto sama. Pogoniłam po sklepach(szkoda, że nie było bratniej duszy żeby kawkę razem wypić), pospacerowałam po mieście a potem wróciłam do domku totalnie rozleniwiona. Sobota od rana zalatana, pakowanie toreb - no bo cały dzień poza domem(my to jak gdziekolwiek z chłopakami jedziemy to jesteśmy obładowani jak "rumuny"). Wybyliśmy z naszymi chłopcami do EUREKI (Ogromnego Muzeum dla Dzieciaków które mieści się w Halifax). No i to był strzał w 10!!!!Wykupiliśmy kartę wstępu na rok no i teraz mamy zamiar zostać stałymi bywalcami tego miejsca. Szkoda, że nie zabrałam aparatu:(bo jest tam tak bajecznie ale na następny raz koniecznie zabiorę i zamieszczę pare fotek).
Jeśli ktoś mieszka w północnej Anglii to bardzo polecam to miejsce. Świetna wyprawa na zimne deszczowe dni http://www.eureka.org.uk/
Niedziela przeleciała równie szybko co sobota. Chłopcy grzecznie byli u Bozi a potem na softplay:)



Dziś byliśmy jeszcze w jednym miejscu ale o tym jutro:). Długi weekend skończył się dopiero w poniedziałek o 21 kiedy to M udał się do pracy. No to byle do następnego weekendu;). Mam nadzieję, że Wy również spędziliście miło i rodzinnie ostatni weekend stycznia!!!!. JUPI jutro już luty!Byle do wiosny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 komentarz:

  1. O jak Wam dobrze :))) Zazdraszczam bardzo Muzeum Dla Dzieciaków i czekam z niecierpliwością na fotki.

    OdpowiedzUsuń