mamablizniacza

mamablizniacza

poniedziałek, 26 listopada 2012

Wyniki Candy/Rozdania

Dziękuje wszystkim za udział w zabawie. W zabawie dołączyli nowi obserwatorzy naszego bloga. Mam nadzieję, że z nami zostaną i będą naszymi czytelnikami dalej. Mam też nadzieję, że osoby wylosowane będą zadowolone z upominków. A cała reszta weźmie udział w nowej zabawie która będzie po Nowym Roku.



Timi wylosował:




Simi wylosował:



Gratulacje dla Dag i Moniki

Proszę adresy domowe na mój adres email patrycja.tryba@wp.pl

11 komentarzy:

  1. gratulacje! cóż za zaangażowanie w losowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszymy się bardzo :-) Dzięki Simi ;-)
    Już podsyłam adres :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranym :) I zazdroszczę takich fajnych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Monika to ja???? Czy była jeszcze inna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, nie wierzę :) Bardzo dziękuję i cieszę się jeszcze bardziej!!!!

      Usuń